Skolestrikk

... må være lett å strikke og ta liten plass i en allerede overfylt skolesekk. Skolestrikning er også det eneste som nytter for å holde en stk trøtt Katrine våken gjennom kjedelige timer og er derfor en meget viktig del av min ferd mot ny kunnskap. Nerd anyone? Det gjelder forresten for en god feststrikning også, kan ikke være vanskelig mønster for da må det jo pakkes bort etter første glass vin. Kan heller ikke ta for mye plass, eller være en viktig strikning sånn at man klare seg neste formiddag uten. Haha, store problemer.

Genseren tok for mye plass så da ble det strikket et par strømper samtidig i ribbestrikk. Tror det blir en del av julegaven til mitt gudbarn. Hadde nemlig glemt at jeg allerede har strikket votter til ho. Så det passer jo bra i grunn, et par knappe votter og sokker som kanskje er litt store, det burde jo gå opp i opp eller hva? Tror kanskje jeg må vurdere å strikke etter mål.. 

Strikket med finlangsgarnet 7brødre (verdens beste sokkegarn for dem som ikke visste det) på pinner nr 3.

Forresten så var jeg kjempeheldig og vant premie på bloggen til Marit! Har allerede innviet de minste pinnene med litt julegavestrikk. Sjekk den fine premien jeg fikk:

Takk for besøket!:) 

Én kommentar

hegethbj

05.10.2011 kl.19:40

Strømpan ble skikkeli fin, likte garne :) Å e ganske misunnelig på de nye pinnan dine!