Strikkeliste #4

Her kommer den totale strikkelista for 2011. Ganske artig kunne se tilbake p hva jeg har strikket i lpet av ret som har gtt synes jeg:) Tror jeg skal fortsette med dette ogs i det nye ret, slik at jeg har litt oversikt. Det ble litt av hvert i lpet av dette ret, mye som jeg egentlig aldri trodde jeg kom til strikke.

  • Mnsterstrmper, bursdagsgave til tante
  • Bltt lappeteppe til baby
  • Rosa babydress
  • Selbusokka og -votta til lille Oliver
  • Mnsterstrmper i svart og tryllebltt, julegave mest sannsynlig
  • Selbuvotta, bursdagsgavetil LB
  • Lilla Lazy Daisy-jakke + bukse
  • Onepiece til meg selv
  • Mnstersokker, herre i gult og grtt
  • Mnstersokker, dame i svart og flammegarn
  • Rosa selbuvotter, ca 3-4 r
  • To par votter til meg selv
  • Grnn onepiece, 6-9 mnd
  • Rosa selbuvotter, ca 6 r
  • Mnstersokker, dame i svart og flammegarn
  • Ribbestrikket ullbukse, strl 2 r
  • Rosa genser med rundfelling til meg selv
  • Onepiece, svart med bltt, strl 2-3 r
  • Ribbestrikkede strmper, strl 7-8 r
  • Mnsterstrmper i svart og grtt til mamma
  • Mnsterstrmper i svart og turkis til bestemor
  • Mnsterstrmper i hvitt og brunmelert til Stine
  • Mnsterstrmper i hvitt og flammegarn til Ellen
  • Lilla og svarte votter
  • Rde blondesokker
  • Ullbukse til voksen
  • Babysokker
  • Heklet babyteppe i bltt

rets strste prosjekt var nok uten tvil onepiecen til meg selv! Tror nok aldri jeg kan starte p et strre prosjekt enn det. Men man skal jo aldri si aldri.. Det var iallefall utrolig artig strikke den, s det gikk jo ikke s mange uker fr den var ferdig. Er glad jeg strikket den ellers hadde jeg nok aldri hatt mot til strikke ullbukse i voksen strrelse senere i r. Man m jo trre starte p store og nye prosjekter, hper det blir noe slikt festlig strikk i ret som kommer ogs :D

En ting som jeg iallefall har lrt dette ret er at det er ingenting som heter langtidsprosjekt her i grden. Det jeg tror vil ta en evighet bli ferdig med, har gtt overraskende fort. Det kommer vel mest an p hvor morsomt prosjektet er! N fremover har jeg lyst til strikke ullbukser i ribbestrikk, bunad/drakt til gutt, kaaaanskje en ny genser til meg selv, Lazy Daisy sett til gutt, Mariuskjole og massemasse mer. Dessuten frister heklinga enda... Gleder meg til sette i gang!

8 kommentarer

With Lov3

05.01.2012 kl.12:00

Dette var kjempe lurt! Vetsje om jeg husker alt jeg har strikket i r hehe Tror jeg skal stjele denne ideen din ;) M ogs f si at du har strikket utrolig masse! og ikke minst utrolig masse flott! Kjempe kjekt lese bloggen din og gleder meg til se de nye prosjektene dine ta form :)

hegethbj

05.01.2012 kl.12:31

Uuu, lang liste jo! Hehe, nei e vel ingenting som kan kalles langtidsprosjekt oss deg :) Glede meg til strikke mere med deg i 2012 :)

Sidselsidserk

05.01.2012 kl.20:59

Heisan, du har jo vrt skikkelig produktiv! strikke en onepiece i voksen strrelse er virkelig litt av en jobb og den ble rfin.

Det er alltid morsomt ta en liten "vareopptelling" ved rets slutt for det viser seg at vi sitter ikke bare med hendene i fanget;))

St p i 2012 ogs!

Klem herfra

Strikkeguri

14.01.2012 kl.01:26

Imponerende liste! Trur eg m g gjennom bloggen min sj ka eg fekk strikka i 2011 :)

- katrine

14.01.2012 kl.22:32

Strikkeguri: Gjr det du, blir spennende se :D

Maria

15.04.2012 kl.21:36

Stilig onepice. Er det mulig f kjpe oppskrift p den hvis du har? :-)

Maria

15.04.2012 kl.21:40

Stilig onepiece. du har ikke tilfeldigvis oppskrift p den, som jeg kan f kjpe? :-)

- katrine

16.04.2012 kl.10:04

Maria: Har ikke noe mnster for hele onepiecen dessverre.. Har strikket den ut fra mine egne ml og prvd den p underveis:) Mnsteret kommer fra et Dalehefte fra 2009 (VM i Liberec). Du kan se her: http://kulekatrine.blogg.no/1304698499_onepiecen_min_lt3.html for den infoen jeg har. Vet at det finnes et mnster p onepiece for barn, men husker ikke om det var Dale eller Sandnes:)

Even

09.02.2014 kl.10:53

Hei,jeg lurer p hvor mye garn du brukte for og strikke den og snn ca strrelse p den.