Tips

Tips nr 1 er for de som liker strikke med Magic loop-metoden, dere br teste ut rundpinnene til Du Store Alpakka. Jeg ble s positivt overrasket over forskjellen fra mine gamle rundpinner, med de blir det litt strekking og trekking for flytte p maskene. Med disse fantastiske pinnene glir alt s mye lettere! Godt jeg kan dele det p bloggen, er ikke alle sivile som sjnner min glede over disse flotte pinnene :D N har jeg investert i flere stk, 100 cm alle sammen, slik at jeg kanskje blir litt ivrigere bruke Magic loop.

Tips nr 2 er at det er salg p garn n :D Jeg har selvflgelig benyttet meg av det.

P Europris har de 30% p alt garn ut uka, s der ble det masse fersk babyull til pfylling av garnlageret mitt. P Kilden, den lokale strikkebutikken i Alta, kjpte jeg Drops sitt garn Extra fine merino. Det er et garn som er helt nytt for meg, s det blir gy teste det ut. Tenker det kanskje blir et lett og luftig babyteppe strikket p store pinner? Kom gjerne med tips til meg :)

Skulle nske jeg kunne skrevet Reklamebasert innleggbak dette, skulle gjerne hatt noen som sponset meg med garn og strikkeutstyr ;)

3 kommentarer

Hege

20.09.2012 kl.18:51

Like strikkerelaterte tips! Nu har ogs kjpt merinogarn, rimelig mykt og godt :)

Ja, du e nok ikke den eneste som sku nske du va sponsa :p

Hilde

25.09.2012 kl.13:49

, salget p Europris fikk jeg ikke med meg :-(

Gled deg til strikke med Merino Extra Fine, jeg liker det ihvertfall veldig godt! Har strikket et teppe med daisy-masker, det blir luftig og lett.

- katrine

27.09.2012 kl.15:56

Hilde: Gleder meg allerede til teste ut, planen er at det skal bli et teppe her og:)